Subject: FW: Kutse kultuurikomisjoni istungile esmaspäeval, 4.11, kl 11.15 - MEMO
From: "Kultuuriminister" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Nov 2024 12:19:40 +0200

From: Ott Maaten <[email-masked]>
Sent: Friday, November 1, 2024 1:07 PM
To: Kultuuriminister <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]
Cc: Martin Öövel <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Re: Kutse kultuurikomisjoni istungile esmaspäeval, 4.11, kl 11.15 - 
MEMO

Tere,

Seoses esmaspäevase kohtumisega edastan kultuurikomisjonile kokkuvõtva memo 
arutamisele tulevast teemaderingist.

-- 

Lugupidamisega,

Ott Maaten

peadirektor

Rahvusooper Estonia

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Estonia pst 4, 10148 Tallinn

tel +372 683 1201, +372 56 234216

Ühel kenal päeval, K, 30.10.2024 kell 13:09, kirjutas Merje Noorlind:

Tere!

Kultuurikomisjoni esimees palub teil osaleda kultuurikomisjoni istungil 
esmaspäeval, 4. novembril kl 11.15, et

arutada teie poolt 10. oktoobril saadetud pöördumises toodud teemasid.

Lugupidamisega

Merje Noorlind

Kultuurikomisjoni konsultant

T: 6316481